2012. január 8., vasárnap

Hétvégi ténykedések

Pénteken Nyiregyen voltam, látszik az eredménye. Valahogy nem tudtam kihagyni az agyagvásárlást. Végre találtam színátmenetes hímzőcérnát, pontosabban goblencérnát. Már régen kerestem, és most végre találtam. Persze nem fényképeztem le.


Decemberben Miskolcon voltam egy tanfolyamon, ahol ezt is tanultuk. Persze sok minden mást is, de még csak ezt fejeztem be. A többit még el sem kezdtem. Nem nehéz, elég egyszerű félig már ott megvarrtam. Flízzel béleltem, a hátlapot megint félbe vágtam és fordítottam. Majd kukacolás, mert az anyag mintás, így hiába törtem volna magam, úgyse látszott volna. Ha egyszínűt választottam volna, harangot, fenyőfát vagy valami ilyesmit tűztem volna bele. A közepén lehajtva levarrtam, ahogy Ilike mutatta. Köszi most már ez is fog menni.



Szombati nagy projektünk családilag a szék áthúzása volt. Ez még a Csilla széke volt, mikor neki nagyobbat vettünk, én örököltem. A huzata persze gyerekes volt, de mikor ez is kifoszlott kezdeni kellett vele valamit. Vettem egy vastag anyagot, és szombaton 3,5 óra alatt kiviteleztük az urammal. Fél 11-re lett kész, és eléggé elfáradtunk. Lefejtettük a régi huzatot, kiszedtük belőle a rengeteg kapcsot, ami legalább 200 db volt, majd új huzat, az ülésen új szivacs, és vissza minden. Megküzdöttünk vele, de legalább az eredmény szuper. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése