2012. január 5., csütörtök

Birodalmam

Miután befejeztem a nagy projektet, úgy gondoltam ideje rendet rakni. Hát rumli volt rendesen. Az első képen ami nem sikerült túl jól, szinte az egész kis sarkom látszik. Ez tulajdonképpen az előszoba bal oldalsó része, ez itt az én varrós birodalmam. Persze anyagok szinte az egész házban vannak: ágyneműtartókban, magasabb polcokon ahol az uramnak nem tűnik fel. Szóval mindenütt. 


A gombokat Csillával válogattattam szét még tavaly, amikor nagyon akart segíteni.

Újságjaim egy rész

 Anyagaim a teljesség igénye nélkül


A varrós asztalom, szék nélkül mert a gurulós még nincs áthúzva. Szóval csak akkor mutatom hogy ő is rendben lesz.


Nagymamám régi asztala, mert ezen nagyon jól elfér a nagy vágólapom.


Nagy vonalakban ennyi az egész, persze én is szeretnék nagyobbat, majd meglátjuk mi lesz belőle. Addig ez is jó lesz, főleg ha így rendben van. Mivel csak munka után tudtam rendezni, elég nagy rendetlenség volt. Néha nem lehetett a gyerekszobát megközelíteni. De kibírtuk, és most minden jó és szép. Na most lehet a varrást is folytatni.

1 megjegyzés: