2013. január 27., vasárnap

Hála az Uramnak

Az 5000 m-es cérnával való harcom már régóta tart. Fehérből és feketéből vettem még, a többi színből nem mert nem látom értelmét. Nem varrok annyit hogy ilyen sok kellene belőle. Szóval a helyére nem tudtam betenni a mérete miatt. Sokáig a földön tartottam, onnan vezettem fel és fűztem be. Ezzel az volt a probléma hogy sokszor poros, koszos lett, így  nem volt megfelelő. Egyszer elmondtam az Uramnak, hogy mi a gondom, hátha kitalál valamit. Most télen ráér az ilyen jellegű munkákra is. Szóval kivonult a garázsba, később jött próbálni, majd kivonult és másodjára már a tökéletes alkotás hozta. Nagyon szuper, tudom felül tárolni a cérnát, szépen vezeti a szálat, szóval maga a tökély. Tulajdonképpen a horgászfelszereléséből használt fel dolgokat, meg ki tudja még mit, de ezt alkotta. Most újabb munkát adtam neki, a következő problémám a cérnák tárolása. Remélem erre is kitalál valamit. Olyan falra szerelhetőt szerettem volna, de sok a cérna, és most már más megoldáson töröm én is a fejem. Biztos ezt is megoldja. 





2 megjegyzés:

  1. Szia, A Reiner Ritának van egy jó cérna tartója, nézz be hozzá,egyszerű és praktikus...
    Szia

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes a párod! A nagy gurigák tényleg nehezen kezelhetőek.

    VálaszTörlés