2012. október 23., kedd

Macskaimádatom

Aki még nem tudná, imádom a macskákat, illetve mindent ami cicás. Anyagot, gombot, bármit. A másik amit imádok az a turiba járás. Igaz mostanság elég kevés időm van erre, ha akármilyen kevés is azt kihasználom. Legutóbb kb 10 percem volt erre, és éppen erre a macskás dologra bukkantam, amit valaha ablakba szántak a hideg ellen. Potom pénzért megszereztem, mert hát ugye macskás!!!!
Kibeleztem, és itt ért a következő meglepetés. A tömés az alsó képen látható kötésdarabok. Nagyon elcsodálkoztam, hogy valaki ezzel tömte ki, de ez nekem inkább szerencse. Majd egyszer összevarrom. A macskákat flízzel tömtem ki, és most az ágyunk fölött ülnek. 

A cicák egyik,

és másik oldala.

Ezt pedig a korábbi tömőanyag.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szerencsés vagy,ügyesen turkálsz :o)
    Látom megéri...
    De,hogy gyönyörű az anyag az biztos!!!
    Szép hetet :o)

    VálaszTörlés
  2. Mert ugye, a lényeg sokszor belül van, és az igazi érték láthatatlan! ::))

    VálaszTörlés