2012. május 20., vasárnap

Elkezdődött......

Nagy fába vágtam most a fejszémet, és még élvezem is. Szóval megtetszett ez a falikép, amit Flavin Glover varrt. Tulajdonképpen egy spanyol blogon láttam először, de megkerestem az eredetit. Most ezen dolgozom.     


Ezt a könyvet is ő írta, próbáltam megszerezni de nem sikerült. Benne van a fenti kép leírása is. Végül Vinnai Ilike segített Nyíregyházáról, neki megvolt egy másik könyvben ennek a házikós képnek a leírása, amiből végül ki tudtam indulni. A blokkok nagysága végül 8,5x8,5 cm-es lesz, 14 sorból áll a kép, és pasztel színekből álmodtam meg.

Ezek a kezdéskori képek, a magassága egy sor tetővel fog még nőni. Nem akartam egyből összevarrni, csak felgombostűztem egy alapra. Úgy gondoltam, hogy összeállítom a felét, és majd csak akkor varrok. Lehet hogy ott abba is hagyom, még nem döntöttem el. A blokkokat csak simán varrom, nem akartam papírra varrással, mert úgy túl tökéletes, steril lett volna. Így kézzel varrva van benne egy kis élet. Tehát a házak pasztelesek lesznek, de a tető az mindenhol egyforma bordó.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése