2011. október 16., vasárnap

Lassan, de biztosan haladok

 Az egyre több varrás irányába haladok, mert végre elérkeztek a mások által nem szeretett napok, mikor az ember lánya beszorul a házba. Szerettem én ezt is, de már nagyon vártam hogy ne kelljen semmit sem csinálni kint, és az időm nagy részében varrhassak, és varrhassak. És végre eljött ez az idő. Remélem most már nagyobb fokozatra kapcsolhatok

Megérkeztek gyönyörű anyagaim a Hunyadis fiúktól, szebbnél szebbek, vettem persze macskásat, lilát Csillának, őszi leveleseket , téli blokkosat, macskás blokkosat, és sikerült újság mintáshoz is hozzájutnom.
Haladtam  a takarómmal, a korábban kivágott négyzeteket varrtam össze, úgyhogy a héten újabb vágdosás következik. Még van egy "kis" híja a 100 db-nak. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése