2011. szeptember 25., vasárnap

Most ennyi

Most csak pénteken tudtam varrni egy kicsit, így hát a termés ennyi. A felső lila Csilla ellenőrzője, a zöld az énekeskönyvem, pontosabban a nagymamámé volt, de én inkább ezt használom. Régi a drága, így ráfért egy kis burkolat. 


A múltkori rendezgetésemkor jutott eszembe, hogy Karcag után varrni akartam az Évi által tanított cérnatartót, mert ugye nem árt a farmerokat darabszámát elkoptatni ( bár még elég sok van még belőle ) és ugye a cérnáknak is kell egy jó kis hely.

Tudom rövidre sikerültem most, de elfáradtam a hétvégi "kertészkedésben", és most csak ennyire telt. Ha magamhoz térek amúgy is több időm lesz varrni, és lassan már itt a karácsony, el kell kezdeni kitalálni az ajándékokat. Mindenkinek valami egyedit, szépet stb. Tudjátok ti is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése