2011. augusztus 4., csütörtök

Karcag.......


A Kacsuk Évi által tanított varrós dolgok. Karcagon csak a varrógépet hímeztem a farmerre, de már akkor tudtam hogy ez így túl üres lesz. Felvarrtam még két gombot, és a maradék varrós anyagomból díszítő elemeket az elejére, az oldalára és a hátuljára. Most már így jó lesz, bár még biztos veszek díszgombokat rá.




Ez a vágólaptartóm, a vasalós és a zsebes oldala. Nem akartam bonyolítani a dolgokat, ugyanolyan anyagot használtam csak más színben. A zsebre szintén kézzel hímeztem az ollót és a többi kütyüt.



Szöszmösztartó már használatban.

Cérnatartó természetesen tele.

Az első két nap alatt is sokat tanultam, köszönet és hála érte. Hátha mást nem de a cérnatartóból még biztos varrtok a többi színből is.

1 megjegyzés:

  1. Kicsit késve, de eltaláltam hozzád.
    És ha ilyet olvasok, mindig büszke és nagyon boldog vagyok. Nagy ölelés, barátném! :)

    VálaszTörlés