2011. július 28., csütörtök

Karcag 2011- első részlet

Karcag az idén is szuper volt, jó sokat varrtunk, este buliztunk, teljesen feltöltődtem, szóval nagyon jól szórakoztam. Mindig ezt az egy hetet várom, és sajnálom amikor vége van. Mindegyik program szuper volt, a képeket később mutatom. Amit nagyon vártam az a városépítés volt, sok szép munkát láttam korábban, és örültem hogy most megtanulhatom. Györgyi tanítása mellett nagyon jól haladtam, a végére rá is jöttem az egészre. Az Éva által tanított passziánsz is bejött, asszem varrok még ilyet. Kacsuk Évi most is bejött mint mindig, szuper varrógéptakarót, tartókat varrtunk, a vágólaptáska is szuper. A crazy táska még nincs befejezve, de nagyon tetszik ez a kézi varrás. Korábban nem tudtam kézzel varrni ilyen szépséges öltéseket, úgyhogy most van mit gyakorolni.
Asszem most már mennék vissza. Egy évig fog hiányozni a banda, és az esti varrogatás, a nyugalom.
Legközelebb mutatom a képeket is, így befejezetlenül, és később mikor már megcsináltam. Most egy fontosabb munkám van, egy kisbabának varrok takarót, de már csak kukacolom. Ha kész felrakom.

1 megjegyzés: