2011. június 19., vasárnap

Egy kis varrogatás



A nagyon kevés időm okán - ami sajnos egyéb munkákból ered - most inkább a tatabányai munkák befejezésére koncentráltam. A modern táska eleje és hátulja már kész van, össze van varrva, most fogom kezdeni a bélést, ami szerintem emberpróbáló lesz. Az alsó képen pedig a tábori bagolyka van most már készen. Nekem nagyon tetszik, olyan kis bájos. Sosem gondoltam volna hogy egy bagoly ilyen hatással lesz rám, mert ugye macskapárti, sőt macskamániás vagyok.


a táska eleje: a lyukakkal bajban voltam, hogy mivel töltöm ki. Eszembe jutott hogy régen kaptam egy kis vegyes maradékot egy varrodából, ami tele volt türkiz bársonnyal. Döbbenetesen ide illik.

a háta: igyekeztem az elejét megjeleníteni, gyakoroltam a kavicsozást, és a kézi díszítést, ami nagyon bejött. Egyszerű de mégis szuper. Nem kétperces de megéri.

na és a baglyocska.
A házikós táska még vár a sorsára, de előbb gyerektakarót varrok, ja és készülök Karcagra amit alig várok. Szóval munka az lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése