2011. március 29., kedd

A rózsaszín álom

Szóval ezt a táskát varrtuk pénteken, ami nem volt teljesen kész. Új műanyag húzókát kapott, mást nem tudtam venni, de ezzel is elmegy. Ami hiányzott az a bélés bevarrása, külső kapocs, fül befejezése, úgyhogy ma munka után na jó egy kicsit később, de majdnem 1 óra alatt sikerült befejeznem. Nagyon tetszik, tényleg, de most hogy minden cuccomat bepakoltam, hát szóval óriási. Úgyhogy a legközelbbit kisebbre fogom varrni, ha a mintát lekicsinyitem. Majd egyszer. De ez jó lett, pedig szabáskor már féltem ettől a hirtelen vett rózsaszín virágos anyagtól. Szeretem én a rózsásakat, de hirtelen sok volt. Ha előre gondolkodtam volna, akkor a fedlapot más színből varrom, de majd legközelebb. Tehát a táska még meleg, most megyek és simogatom nézegetem. Ja igen a csodaszép virág középen Naturita munkája, valahogy idekívánkozott középre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése