2010. november 23., kedd

Debreceni kv

Szombaton Debrecenben voltam egy kv-n, ami nagyon szuper volt. Kiállítás megnyitás, varrogatás, vásárolgatás, evés-ivás, szóval minden volt. Ezt a redworkos angyalkát kezdtem el ott varrni, majd este az ismert éneklős verseny alatt be is fejeztem. Mindig is szerettem volna ilyeneket varrni, most hála Ildikónak a pontos technikáját is megtanultam. Naná hogy otthon magamtól ellenkező irányból indultam el.


Ezeket a szépséges faleveleket Zsuzsitól kaptam, nagyon köszi mégegyszer.



Ritának hála megszereztem az új foltos könyveket, amelyek csodálatosak. Remélem egyszer varrok majd belőlük.

Hazafelé a T betűs nagyáruházban nem bírtam magammal, muszály volt ezt a könyvet is megvennem. Asszem a mai napot nagyon jól zártam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése